آموزش پخت انواع کیککیک خامه ای

طرز تهیه بیسکویت سابله

آموزش سابله مقاوم به کرم

دستور بیسکویت سابله، دستور فرانسوی است، بیسکویت سابله بسیار خوشمزه می باشد، کار با بیسکویت سابله ساده و آسان می باشد، دستور بیسکویت سابله را می توانید حتی برای کوکی تهیه کنید.

بیسکویت سابله مقاوم به کرم و مابین ان می توانید هر کرمی بدهید ، بیسکویت سابله مناسب برای اعداد و حروف و هر شکلی که مد نظر دارین کافی است الگوی آن را تهیه و بر روی خمیر باز شده قرار دهید و برش بزنید، برای مشاهده آموزش بیسکویت سابله با سایت استاد آشپزی همراه باشید.

مواد لازم بیسکویت سابله :

 

نام مقدار
آرد قنادی 260 گرم
پودر بادام 75 گرم
نمک یک پنسه
پودر قند 63گرم
تخم مرغ 1عدد+زرده یک عدد
کره 100گرم
مواد لازم کرم سابله:

 

لیوان شیر یک لیوان
نشاسته ذرت 2قاشق غذاخوری
شکر یک چهارم لیوان
وانیل یک هشتم قاشق چایخوری
خامه صبحانه 50گرم
خامه قنادی 200گرم
زرده تخم مرغ نصف عدد

طرز تهیه بیسکویت سابله مقاوم به کرم:

مرحله اول

ابتدا کره سرد فریزری به همراه آرد در غذاساز بریزید که شنی مانند شود. سپس پودر قندالک شده  و بادام آسیاب شده را به آن اضافه کنید.

مرحله دوم

سپس تخم مرغ ها را اضافه کنید. مواد را تا جایی با غذاساز بزنید که خمیر جمع شود، چند بار با قاشق به هم بزنید نیم ساعت داخل یخچال داخل نایلون استراحت دهید.

مرحله سوم

خمیر بیسکویت سابله بعد از استراحت، را با وردنه بین دو کاغذ روغنی به ضخامت 3 میل باز کنید و الگوی خود را روی خمیر گذاشته و برش بزنید و خمیر های اضافی دور ان را بردارید (2 تا 3 بیسکویت برش بزنید)

مرحله چهارم

روی سلیکون پد یا کاغذ روغنی  پشت سینی 30*40 قرار دهید. داخل فر از قبل گرم شده به مدت 15 دقیقه در دمای 170درجه سانتی گراد  طبقه وسط فر قرار دهید. با این خمیر می توانید اعداد و حروف و هر الگویی که مد نظرتون است، برش بزنید.

مرحله پنجم

در ظرف شیرجوشی، پودر نشاسته ذرت، شیر، وانیل و زرده تخم مرغ  را روی حرارت قرار دهید تا سنگین شود. مرتب آن را هم بزنید. پس از سنگین شدن (مانند فرنی می شود )  از روی حرارت بردارید و شکلات تلخ را اضافه و مخلوط کنید تا با گرمای آن شکلات ها باز شوند. سپس خامه صبحانه را اضافه کنید و در دمای محیط قرار دهید تا خنک شود.

مرحله ششم

خامه قنادی  را فرم دهید و با کرم سابله سرد شده مخلوط کنید. در حد مخلوط شدن با همزن بزنید. سپس کرم بیسکویت سابله را داخل قیف  با ماسوره شماره  10 بریزید.

مرحله هفتم

بر روی ظرف سرو یا تخته کیک کمی از کرم بزنید تا بیسکویت روی ظرف حرکت نکند، سپس یکی از بیسکویت سابله ها را روی ان به آرامی قرار دهید تا نشکند، سپس روی بیسکویت سابله را مانند فیلم از کرم پایپ کنید و در صورت دلخواه می توانید موز و گردو یا توت فرنگی و شکلات چیپسی بریزید و لایه ای دیگر به همین شکل مانند فیلم بیسکویت سابله کرم پایپ کنید و به دلخواه تزیین کنید.

در صورت تمایل می توانید تعدادی از آموزش انواع بیسکویت و کوکی بر روی سایت استاد آشپزی در زیر آورده شده است بر روی آن کلیک و مشاهده کنید.

طرز تهیه کوکی پرتقالی

طرز تهیه کوکی پرتقال
فیلم آموزش کوکی پرتقال

طرز تهیه بیسکویت هانی مون

طرز تهیه دسر نارگیل
طرز تهیه دسر نارگیل

طرز تهیه بیسکویت گردویی به روش قنادی ها

طرز تهیه بیسکویت گردویی به روش قنادی ها
طرز تهیه بیسکویت گردویی به روش قنادی ها

طرز تهیه بیسکویت اوریو

طرز تهیه بیسکویت اوریو
طرز تهیه بیسکویت اوریو

طرز تهیه کوکی جشن الفبا

طرز تهیه کوکی جشن الفبا
طرز تهیه کوکی جشن الفبا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا